söndag 12 december 2010

En julklapp i förskott

Idag dök Jocke "Zuko" Söderholm upp som självaste tomten för att överlämna en julklapp till mig.
Ett blått, blänkande "Zuko-tail".
Jag måste ha varit snäll i år.

"Zuko-tail" är en av betes modellerna som Jocke tagit fram under hösten och shit vilket jobb han gjort. Killen kan uppenbarligen inte bara fånga fisk han kan snida drag också med allt vad det innebär.
Riktigt snyggt och vilken finish.

 Om draget är hälften så bra som det är snyggt så har jag fått ett nytt favorit bete.
Nu längtar jag ännu mera till våren och islossningen, då ska "Zuko-tail" få bekänna färg.
Han sa det faktiskt inte själv, men i mina ögon är det en killer. 
Jag bugar och bockar, Jocke.
God Jul.

2 kommentarer:

  1. Jocke! Färgkod: "en gammal favorit". Visst är det den som grund för detta?

    SvaraRadera
  2. Det var inte Tanken från början men nu när du säger det så påminner dom om varann ! Och konstigt är det ju att ja inte kopierat den färgen på riktigt än. Det är ju en måste-ha färg ;)

    SvaraRadera